Hvordan gå ned i vekt uten trening

Det er faktisk ganske enkel å gå ned i vekt uten trening. Les hvordan!

Det store spørsmålet som alle stiller seg, ikke sant? Hvordan gå ned i vekt uten trening? Som om det liksom skulle trenges noen magisk kur for å gå ned i vekt på en enkel måte.

Det trengs nemlig ingen magisk vidunderkur for å gå ned i vekt på en enkel måte og uten å måtte snøre på seg joggeskoene, sykkeldressen eller hva det nå måtte være man foretrekker som treningsform.

Det hele er egentlig ganske enkelt, og jeg skal vise deg hvordan!

Spis mindre – drikk mindre

Det er svært vanskelig å gå ned i vekt gjennom å trene, og man gjør det betydelig enklere ved å kutte i matinntaket. Det er nettopp dét det handler om!

Første bud på veien er å kutte ut det som er direkte usunt, og da tenker jeg snop, potetgull, øl, vin, brus og så videre. Mange kalorier venter der og legger seg sikkert som banken på mage, armer, lår og så videre.

Hold alkoholdrikkingen til helgene, og ikke la det bli en vane å ta seg et glass vin eller to hver kveld gjennom hele uken.

Det andre du kan gjøre er å kutte ned på matinntaket og tenke nøye over hva det er du skal spise. Majonesen kan du helt klart klare deg uten!

Er du glad i middag og spiser mye da? Spis én potet og heller mer grønnsaker og salat. Prøv å ikke spis deg så dørgende mett hver eneste gang. Ved å spise mindre vil du raskt og effektivt kunne gå ned i vekt uten å føle behov for å trene.

Drikk pulver – det funker!

Hvis du virkelig vil ha fart på sakene gjelder det å kutte ekstremt med kaloriene! Du kan lett kjøre en Nutrilett-kur i et par uker hvor du bare drikker pulver 4-5 ganger om dagen, og da har du virkelig klart å kutte i kaloriinntaket.

Dette er veldig effektivt, men du må huske på at du uansett må endre på kostvanene dine. Når kuren er unnagjort skal du jo begynne å spise mat igjen.

Du kan også spise middag som vanlig, dog mindre porsjoner, og ta pulver til de andre måltidene. Når du er ferdig med kuren kan du for eksempel begynne å trene litt i tillegg. Det er egentlig bare noen små justeringer som skal til.

Kort fortalt: det handler om å få i seg mindre kalorier enn de man forbrenner. Da vil man raskt merke at vekten går ned, og da blir man straks mer motivert!

Les mer om Nutrilett her.